Automatisering av telefonitjänster

Dra nytta av Enfos långa erfarenhet av automatisering, rapportering och analys av telefonitjänster. Vi erbjuder en nyckelfärdig lösning som kan anslutas via vår automatiseringsplattform för telefoni. Med en professionell kartläggning, implementering och kontinuerlig uppföljning och utveckling av tjänsten kan du dra nytta av alla fördelarna i din affärsverksamhet.

Tjänsten bygger på den senaste taligenkänningstekniken samt traditionell telefoni och IP-telefoni. Tjänsten integreras i flera kundtjänst- och företagskommunikationssystem.

Fördelar:

  • Färre samtal till kundtjänsten tack vare ökad automatisering
  • Kundtjänstmedarbetare kan koncentrera sig på mer krävande arbetsuppgifter
  • Nöjdare medarbetare när rutinuppgifterna blir färre
  • Inga köer till kundtjänsten
  • Kortare samtalstider för medarbetarna
  • Obemannad dygnet runt-service
  • Tjänsten är tillgänglig även för dem som inte har tillgång till Internet
  • Utveckling av tjänster för kunder med nya tekniska lösningar
  • Nöjdare kunder

Vårdcentraler i tre kommuner använder redan Enfos tillgänglighetstjänst och kan besvara varje kunds kontaktbegäran och uppfyller därmed vårdgarantin. Enligt kunderna själva har arbetet blivit mycket lugnare med det nya systemet för den som tar emot samtalen, och den som ringer behöver inte heller vänta i långa telefonköer.

Kontaktpersoner för mer information

Matti Seppänen, Vice President Sales, Marketing & Service Management, Enfo Finland Sales
Tel: +358 400 422 556
matti.seppanen@enfo.fi


Den här webbplatsen använder sig av cookies