Automatisering av telefonitjänster | IT lösningar - vi erbjuder förstklassig IT lösning | Enfo Sweden

Automatisering av telefonitjänster

Dra nytta av Enfos långa erfarenhet av automatisering, rapportering och analys av telefonitjänster. Vi erbjuder en nyckelfärdig lösning som kan anslutas via vår automatiseringsplattform för telefoni. Med en professionell kartläggning, implementering och kontinuerlig uppföljning och utveckling av tjänsten kan du dra nytta av alla fördelarna i din affärsverksamhet.

Tjänsten bygger på den senaste taligenkänningstekniken samt traditionell telefoni och IP-telefoni. Tjänsten integreras i flera kundtjänst- och företagskommunikationssystem.

Fördelar:

  • Färre samtal till kundtjänsten tack vare ökad automatisering
  • Kundtjänstmedarbetare kan koncentrera sig på mer krävande arbetsuppgifter
  • Nöjdare medarbetare när rutinuppgifterna blir färre
  • Inga köer till kundtjänsten
  • Kortare samtalstider för medarbetarna
  • Obemannad dygnet runt-service
  • Tjänsten är tillgänglig även för dem som inte har tillgång till Internet
  • Utveckling av tjänster för kunder med nya tekniska lösningar
  • Nöjdare kunder

Vårdcentraler i tre kommuner använder redan Enfos tillgänglighetstjänst och kan besvara varje kunds kontaktbegäran och uppfyller därmed vårdgarantin. Enligt kunderna själva har arbetet blivit mycket lugnare med det nya systemet för den som tar emot samtalen, och den som ringer behöver inte heller vänta i långa telefonköer.

Kontaktpersoner för mer information

Adam Ritzén, Sales Director, Enfo Sweden Sales
Phone: +46 708 400 220
adam.ritzen@enfo.se

Eric Nystén, Senior Sales Manager
Phone: +358 50 444 6640
eric.nysten@enfo.fi

Jussi Piipponen, Director, Communication Solutions
Phone: +358 44 593 7967
jussi.piipponen@enfo.fi

Nina Annila, Executive Vice President, Industry Verticals
Phone: +358 40 592 1063
nina.annila@enfo.fi


Den här webbplatsen använder sig av cookies