364

Support & Förvaltning

Service & Asset Management

Verksamhetssystem lever i en konstant förändrad skepnad iom att verksamheten förändras och hela tiden ställer nya krav. Därav är en strukturerad support/förvaltning av oerhört stor vikt. Både internt med super users etc. men även med adderande expertkunskap.

Ända sedan vi på Enfo började implementera digitala lösningar såsom IBM Maximo har vi jobbat med support/förvaltningsavtal m för att stötta våra kunders behov av en strukturerad förvaltning av lösningarna. Med vår mångåriga erfarenheter av många olika typer av kunders behov, har vi paketerat vårt förvaltningskoncept i ett antal standardiserade tjänster kopplade till tydliga SLA och ansvar.

Kontakt oss för att veta mer om vilka tjänster som kommer att passa just er och hur det får en tydlig länk till er interna förvaltning. I vår basnivå av leverans tillgängliggör vi en kanal för er att eskalera ärenden med tydliga SLA för responstid. Vi kan också ta helhetsåtaganden och ansvara upp till ansvar för upptid av system och minimala responstider.
KONTAKT

KONTAKTA OSS

Valdation:
* Förnamn:
* Efternamn:
Företag:
Tel:
* Email:
Land:
* Meddelande:
Successfully sent!
Could not send the mail, try again later!
UTFORSKA vad vi kan och gör
UTFORSKA vad vi kan och gör

Stäng

Kompetensområden