Skip to main content

Bild

Image

Person in front of mountain
Ny grafisk profil

Vår nya webbplats är live

Sektioner

Text

I dag har Enfo lanserat en ny webbplats som går i linje med Enfos nya visuella identitet.

- Under 2018 arbetade vi fram Enfos gemensamma budskap kring datadriven transformation för ett mer intelligent Norden, och vi tog också fram våra värdeord; samarbete, förtroende, ständig utveckling och expertis . Nu har vi en design och en webbplats som speglar det vi vill förmedla. Webbplatsen är vår huvudsakliga kanal mot våra intressenter – och vi hoppas kunna fylla den med engagerande och relevant innehåll till våra nätverk, säger Pelagia Wolff, SVP, Marketing & Communications.

Enfos nya webbplats finns på enfogroup.com, enfo.fi och enfo.se och ger befintliga och potentiella medarbetare, kunder, investerare och andra intressenter insikter om Enfo och vår bransch. Vårt mål har varit att skapa en trivsam, och samtidigt effektfull, upplevelse för besökaren. Vi har strävat mot tydlighet inom alla områden, inklusive innehåll, teknisk lösning och design.

Vår nya visuella identitet, såväl som webbplatsens design, har tagits fram av Enfos Designteam.

- Vi har förnyat Enfos visuella identitet med ambitionen att göra den mer modern och human. Vår färgpalett har tagits fram för att spegla Enfos värden och vilka vi är. Huvudfärgerna blå och grön representerar Enfo som ett nordiskt företag och en ansedd partner. De tonade färgerna står för Enfos och våra kunders transformationsresa, säger Creative Director Michael Sullivan.

Letar du efter nya kollegor, en partner eller vill ha en inblick i trender inom vår bransch? Navigera till Karriär och vidare till Tjänster and Insikter, och utforska Enfo redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig och att fortsätta utvecklingen av vår nya webbplats – skicka gärna din feedback, kommentarer eller frågor till communications@enfogroup.com
 

Dela